lunes, 24 de septiembre de 2012

24 de setembro de 2012. ENQUISA: Qué vai votar vostede o vindeiro día 21?

O próximo día 21 botarei unha boa sesta, se me deixan.
Botareille de comer ós gatos.
Botarei unha partida de subastado, se topo con quen.
Botarei unhas moedas , se as teño, a algún músico no  Príncipe ou no arco ese que hai xunto á Catedral, en Santiago, se é que queda algún.
Botarei contas do que debo e do qué me deben.
Botarei a pota, como ven sendo habitual.
Botarei unhas risas, sen motivo.
Botarei en falla a moita xente. Tanta xente.
E botarei un grolo á saúde de esa xente.

E a moza anotou “non sabe/non resposta”

O gato que podedes ver eiquí ó lado é do Cebreiro, ou polo menos alí estaba cando lle tirei a foto. Semella que intentaba mimetizarse (sen moito éxito, todo hai que decilo) co feixe de troncos que agardan o inverno...






E vos deixo cun video con música do cantautor portugues Carlos Clara Gomes, a quen eu (confeso a miña iñorancia) descoñecía ata o pasado sábado, cando tiven ocasión de asistir o seu concerto dentro do “III Festival da Cultura Proletaria” organizado pola CUT no adro da Eirexa de Darbo, en Cangas. Un pouco de orgullo proletario nunca ben mal.




Pois xa está. Coidadevos moito, que veñen tempos duros.
: (
(teño unha amiga que sempre pon cousas coma esa nos correios, pero ten mais graza; saudos e tal)

No hay comentarios:

Publicar un comentario